Een cadeau voor alle restauranteigenaren

Mijn cadeau voor restauranteigenaren

Voordat ik ga vertellen wat het cadeau voor restauranteigenaren is, neem ik je eerst een aantal maanden mee terug in de tijd.

Ik heb in de maanden april en mei mijn bedrijf Horecatweepuntnul gepromoot bij 300 restauranteigenaren. Dat heb ik gedaan door ze een e-mail te sturen met daarin de vraag:

Wat had u willen weten voordat u ging starten met uw restaurant

Als tegenprestatie voor een reactie kreeg plaatste ik een link van mijn website naar die van hen. Ongeveer 60 reacties kwamen er binnen waarvan er 40 bruikbaar waren.

De meeste reacties die ik kreeg waren negatief….

Dit zette me aan het denken want veel restauranteigenaren vinden elke keer het wiel opnieuw uit bij het opstarten van een restaurant.

En vaak lopen ze in dezelfde valkuilen als andere restauranteigenaren.

Hoe kun je dit voorkomen?

Er is op het internet ook niet zoveel informatie te vinden over het opstarten van een succesvol restaurant. Natuurlijk zijn er wel een aantal websites waar je informatie kunt vinden maar er is er niet één waar alle informatie te vinden is.

Tijd om dit gat te dichten!

Mijn cadeau voor alle restauranteigenaren

Mijn cadeau aan alle restauranteigenaren is om een blogserie te schrijven over hoe je een restaurant start van A tot Z.

Ik wil (beginnende) restauranteigenaren helpen een succesvol restaurant op te bouwen. In de eerste week van september ga ik starten met deze blogserie getiteld: “hoe start je een restaurant” waarin ik iedere week een nieuw artikel ga schrijven over hoe je een restaurant van A tot Z opstart.

Ooit afgevraagd wat marketing nu voor jouw restaurant kan betekenen? Of wat je nu allemaal precies kunt doen met social media? Ik ga voor jou opzoek naar het antwoord.

Deze artikelen zijn bedoeld voor de (aspirant) restauranteigenaar maar ook voor de doorgewinterde veteraan die bijvoorbeeld een andere aanpak voor zijn onderneming wil gaan kiezen.

Ik heb gebruik gemaakt van de ervaringen van andere restauranteigenaren die de stap al gewaagd hebben.

Ik ga je de tools aanreiken op het gebied van ondernemen in de horeca zodat je goed beslagen ten ijs komt in een uitdagende en concurrerende markt.

Deze onderwerpen komen onder andere aanbod;

En het mooie van dit alles is dat deze informatie gratis is, je hoeft geen boek te kopen of lid te worden van mijn website.

Wil je wel wekelijks op de hoogte blijven van de laatste artikelen? Schrijf je dan in voor mijn e-maillijst. Je kunt je inschrijven door je naam en e-mailadres in te vullen in de rechterkolom van deze website.

Ik vind het leuk om met jou in contact te blijven via e-mail of Facebook. Op Facebook zal ik ook wekelijks mijn updates plaatsen.

Ik kijk er naar uit om alle antwoorden te vinden die jij hebt op het gebied van het opstarten van een restaurant.

Ben jij er klaar voor om van je restaurant een succes te maken?

Stap dan in de achtbaan en bereid je voor op een wilde rit!

 

Erik.

Afbeelding: Toon Bronselaer

About Erik van Dullemen

helpt horecaondernemers meer omzet te genereren door hun online aanwezigheid te verbeteren